۱۳۹۱ آبان ۲۸, یکشنبه

یکشنبه ۲۷ آبان از ساعت هشت صبح خانواده های ده محکوم به اعدام در مقابل استانداری سنندج تجمع میکنند. لطفا اطلاع رسانی کنید!


کمیته بین المللی علیه اعدام اطلاعیه شماره ۹

طبق خبری که به کمیته بین المللی علیه اعدام رسیده است٬ فردا یکشنبه ۱۸ ماه نوامبر از ساعت هشت صبح خانواده های محکومین به اعدام از سنندج : هوشیار محمدی٬ جمشید دهقانی٬ جهانگیر دهقانی٬ اصغر رحیمی٬ بهنام رحیمی٬ بهرام احمدی٬ محمد ظاهر بهمنی٬ کیوان زند کریمی٬ حامد احمدی٬ کمال مولایی٬ در مقابل استانداری تجمع میکنند. این ده نفر از سه شنبه در سلول انفرادی در قزل حصار هستند و هر لحظه ممکنست اعدام شوند.
این تجمع در ادامه تظاهراتی است که امروز این خانواده ها در مقابل ستاد خبری وزارت اطلاعات در شهر سنندج داشتند.کمیته بین المللی علیه اعدام از رسانه های فارسی زبان از شبکه های خبری و از فعالین در فیس بوک و مدیای اجتماعی دعوت میکند که فورا خبررسانی کنند. این خانواده ها را تنها نگذارید.
اعدام وحشیانه و قرون وسطایی است و باید در همه جا ممنوع شود. ما از مردم مبارز شهر سنندج دعوت میکنیم که با حضور و ابراز همبستگی با این خانواده ها کمک کنند که مانع اجرای احکام اعدام این ده نفر شویم. از همه سازمانهای مخالف اعدام و از احزاب سیاسی اپوزیسیون دعوت میکنیم در این حرکت اعتراضی شریک شده و به شکل گرفتن یک جنبش اعتراضی گسترده تر علیه اعدام ها در ایران کمک کنند.
کمیته بین المللی علیه اعدام از همگان دعوت میکند که در سراسر جهان به احکام فزاینده اعدام در ایران اعتراض کنند.
روز ۲۴ نوامبر روز اعتراض عمومی به اعدامها در ایران٬ روز دفاع از زندانیان سیاسی در ایران و روز ابراز نفرت از قتل ستار بهشتی٬ جمیل سویدی و اعتراض به اعمال فشار حکومت علیه نسرین ستوده است. در این حرکت مهم شرکت کنید.

کمیته بین المللی علیه اعدام
شنبه ۱۷ نوامبر ۲۰۱۲

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر