۱۳۹۱ آبان ۲۸, یکشنبه

کميته بين المللي عليه اعدام اطلاعيه شماره ۱۰: تجمع خانواده هاي محکومين به اعدام در مقابل استانداري سنندج ادامه دارد.


امروز يکشنبه ۲۸ آبان ماه خانواده هاي ۱۰جوان محکوم به اعدام در سنندج در مقابل استانداري تجمع کرده و خواهان لغو احکام اعدام فرزندان خود شدند.
اين خانواده ها از روز گذشته تجمعات اعتراضي خود را عليه اعدام فرزندان خود شروع کرده و قصد دارند اين تجمعات را ادامه دهند. ده جوان سنندجي در زندان قزل حصار به سلول انفرادي منتقل داده شده اند و رژيم اسلام قصد اعدام آنها را دارد.
تجمع خانواده ها از روز گذشته در مقابل ستاد خبري وزارت اطلاعات آغاز شده و طبق خبري که به کميته بين المللي عليه اعدام رسيده است٬ امروز هم در مقابل ستاد خبري و هم استانداري تجمع بوده و خانواده ها خواهان لغو احکام اعدام هستند.
جمهوري اسلامي ايران در دو روز گذشته چهار نفر را اعدام کرد. در زنجان يک نفر٬ در تهران يک زنداني و در رضاييه دو زنداني اعدام شدند.
اعدامها در سراسر ايران ادامه دارد و حکومت اسلامي ايران ميخواهد به اعدام دسته جمعي ده فعال سياسي در قزل حصار دست بزند. به اين اعدامها بايد متحدانه اعتراض کرد.
ما از همگان دعوت ميکنيم که در روز ۲۴ نوامبر در اعتراضات بين المللي عليه اعدام در شهرهاي مختلف و همچنين در ايران شرکت کنند. از مردم رزمنده سنندج دعوت ميکنيم که اين خانواده ها را تنها نگذاشته و در اعتراضات آنها فعالانه شرکت کنند.

کميته بين المللي عليه اعدام
۱۸ نوامبر ۲۰۱۲

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر