۱۳۹۱ مهر ۱۸, سه‌شنبه

جمهوري اسلامي هرگز


باز هم اخبار جنايت و تجاوز مقدس به گوش مي‌رسد، جنايتي از پيروان اسلام، کسانيکه خود را ولايتمدار مي‌دانند. بگذاريد بدون ايما و اشاره آشکارا دليل اين جناياتي که بيش از سي و چند سال است دامن گير فرزندان شجاع ايران شده است بيان نمايم. مگر يادمان رفته است هنگاميکه مي‌خواستند زنان مبارز را اعدام نمايند، ابتدا آنها را تحويل همين سربازان گمنام امام زمان مي‌دادند تا به آنان تجاوز نمايند؟ زيرا الله از اعدام دختر باکره غضبناک مي‌شود! چه خوشمان بيايد و چه نيايد، چه  مسلمانان متعصب، خشمگين شوند و چه نشوند، چه مراجع به اصطلاح اصلاح طلب بيان اين حقايق را کاري شيطاني بدانند و چه ندانند؛ ريشه‌ تمامي اين جنايات در دين اسلام نهفته است.
مگر در تاريخ نخوانده‌ايم که محمد ابن عبدالله تمامي مردان قوم بني‌قريظه را کشت و تمامي زنان و دختران آنان را ميان سربازانش تقسيم  نمود و تعداد زيادي از آنان را فروخت تا اسحله بخرد؟ مگر در تاريخ نخوانده‌ايم که محمد ابن عبدالله چگونه زني از زنان زيباروي بني‌نضير را پس از اينکه شوهرش در جنگ کشته شد؛ ابتدا سربازانش او را از ميان جنازه‌ها عبور دادند و پس از اينکه محمد قيافه‌ اين زن را ديد او را براي خودش انتخاب نمود.
مگر در تفسير الميزان نخوانده‌ايد که اسلام مجوز تجاوز جنسي را به زنان شوهردار مي‌دهد؟ چرا نبايد از دليل اين جنايات گفت؟ چرا خود را گول مي‌زنيم و به روشن شدن شمعي در تاريکي بسنده کرده‌ايم و هرگز به فکر خارج شدن از چاله‌ تاريکي که اين جانوران اسلامي براي ما ايجاد کرده اند، نيستيم که نور خورشيد را ببينيم؟
تا پيروان متعصب اين دين جنايت پيشه هستند جناياتي مانند جنايت کهريزک بر مردم اين کشور وارد خواهد شد، از دست همه‌ کسانيکه به طريقي اقدام به بريدن زبانها مي‌نمايند بايد خون گريست! بنابراين دين اسلام دين جنايت است و خون،
پس: جمهوري اسلامي هرگز

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر