۱۳۹۱ مهر ۱۸, سه‌شنبه

گراني مرغ و بي کفايتي جمهوري اسلامي


چند روزي بود که مدام در سايتها و پيامها ميديديم که مرغ در ايران ناياب شده است و حالت جيره بندي پيدا کرده بود. اين موضوع  اعتراضات و نارضايتي زيادي را در ميان مردم دامن زد.براي مثال مردم در نيشاپور در مقابل يکي از مرغ فروشي ها دست به يک اعتراض گسترده عليه گراني و جيره بندي مرغ زدند. در اين اعتراضات يک زن نيز کشته شد، اين نارضايتي عليه فقر و گراني غيرقابل تحمل در همه جا موج مي زند.
معلوم است که بدون براندازي اين رژيم کثيف و کپک زده و از درون پوسيده نه تنها مشکلات مردم حل نمي شود بلکه به اين مشکلات همچنان افزوده مي شود. همينطورکه در انتخابات سال ۸۸ کروبي و موسوي به بهانه خوبي براي دامن زدن به اعتراضات مردم تبديل شدند، گراني مرغ نيز ميتواند بهانه و صورت مسئله خوبي براي براندازي  رژيم منحوس اسلامي شود.
جالب اينجاست که رژيم فاشيستي جمهوري اسلامي علت گراني مرغ را در ايران تحريم اقتصادي کشوراز سوي آمريکا ميداند. ولي محمود احمدي نژاد رئيس جمهور جنايتکارشان هرازچندگاهي مي گفت: تحريم هاي اقتصادي هيچ تاثيري روي وضعيت ايران نمي گذارد و از طرف ديگر دليل هر اتفاقي را به گردن دول غربي و آمريکا و اسرائيل مي گذارند. ولي واقعاً چرا مسئولان و حاميان رژيم گراني و جديداً جيره بندي مرغ را تکذيب ميکنند؟
بايد کمي انديشيد! اين ناخداي کثيف و آدمکش آقاي خامنه اي اصلا در اين کشتي جايگاهي ندارد! سيدعلي خامنه اي وبسياري از مسئولين گراني ها و فقر و بيکاري را به گردن دشمنان جمهوري اسلامي مي اندازند، چرا که خود به گردن نمي گيرند؟ سيد علي خامنه اي لعنت برتو باشد، تو و عاملين تو و حاميان تو نميخواهيد و نميگذاريد به هيچ دليل پرده از جنايتهاي شما برداشته شود شماها چه در داخل ايران و چه در خارج از ايران بهترين زندگي ها را داريد و مردم ايران و گذشته هاي خودتان را فراموش کرده ايد. خامنه اي درمجموع دربدترين دوران خود بسر مي برد و دير يا زود مردم ايران اين جنايتکار ديگر سران جمهوري اسلامي را از عريقه قدرت پايين خواهند کشيد.
مرگ برجمهوري اسلامي زنده باد عدالت انساني

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر