۱۳۹۱ آبان ۴, پنجشنبه

شانزدهمین کنفرانس اعضای واحد گوتنبرگ حزب کمونیست کارگری ایران برگزار شد!




شانزدهمین کنفرانس کنفرانس اعضای تشکیلات گوتنبرگ حزب کمونیست کارگری ایران روز یکشنبه ۲۱ اکتبر ۲۰۱۲ با حضور اعضا و دوستداران حزب برگزار گردید. در این کنفرانس حسن صالحی دبیر تشکیلات حزب در سوئد نیز شرکت داشت.
در ابتدا بهرام جهانبخش دبیر کمیته حزب در گوتنبرگ به حاضرین خوش آمد گفت. کنفرانس با سخنرانی افتتاحیه حسن صالحی آغاز شد. حسن صالحی در سخنان خود به جایگاه مهم حزب و حزبیت در گرفتن قدرت سیاسی، رویکرد اجتماعی حزب در سازماندهی وسیع مردم، مسئله عضویت در حزب و انتظارات از عضو حزب نکاتی را مورد تاکید قرار داد.
سپس کنفرانس به دستور کار خود یعنی بررسی گزارش دوره فعالیت گذشته، نقشه عمل فعالیت آتی و انتخابات پرداخت. بهرام جهانبخش مقدمتا توضیحاتی در مورد گزارش فعالیت واحد حزب در گوتنبرگ ارائه داد و آنگاه حاضرین در مورد آن بحث و ابراز نظر کردند. شرکت کنندگان به نقاط قوت و ضعف فعالیت در دوره گذشته انگشت گذاشتند و پیشنهادات مفیدی برای بهبود فعالیت در دوره آتی ارائه دادند.
در بخش بعدی کنفرانس، پلاتفرم پیشنهادی بهرام جهانبخش و عبدالله اسدی از سوی عبدالله اسدی معرفی شد و شرکت کنندگان حول آن به اظهار نظر پرداختند. در پایان، تدقیق و تصویب پلاتفرم به کمیته منتخب کنفرانس محول شد.
در بخش انتخابات، کنفرانس ابتدا تصمیم گرفت که اعضای کمیته آتی ۵ نفر باشد. ۸ نفر داوطلب عضویت در کمیته آتی شدند. پس از رای گیری، از آنجایی که نفر پنجم و ششم رای مساوی داشتند. کنفرانس تصمیم گرفت که هر دو نفر عضو کمیته آتی باشند. بدین تریب اعضای منتخب کمیته واحد گوتنبرگ حزب عبارتند از: عبدالله اسدی، نازیلا صادقی، بهرام جهانبخش، روزبه زندیفر، سوسن صابری و نازنین صدیقی.
کمیته منتخب بلافاصله پس از کنفرانس جلسه ای برای انتخاب دبیر و خزانه دار تشکیل داد که طی آن سوسن صابری به عنوان دبیر و نازیلا صادقی به عنوان خزانه دار انتخاب شدند.
تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری- سوئد (گوتنبرگ)
۲۴ اکتبر ۲۰۱۲

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر