۱۳۹۱ اسفند ۱۶, چهارشنبه

محکومیت یک استاد دانشگاه به علت مصاحبه با رسانه ها و دفاع از یک پایان نامه



رئیس هیات مدیره انجمن حمایت از حیوانات به علت ارائه یک پایان نامه دانشگاهی و همچنین مصاحبه با رسانه های داخلی و خارجی، به انفصال از عضویت در هیات علمی دانشگاه تهران محروم شد.
مصاحبه های این استاد دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران درباره حمایت از حیوانات، حقوق آنها و نیز مسائل زیست محیطی بوده است؛ که ظاهرا در کمیته انتظامی اعضای هیات علمی دانشگاه تهران جرم شناخته شده است.
آل داود همچنین متهم شده که چند سال قبل با ارائه پایان نامه ای با عنوان «بررسی نجاست سگ از دیدگاه علمی و دینی» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، می خواسته «عدم نجاست سگ» را مطرح کند و به این خاطر عامل «توهین به مقدسات اسلامی» شناخته شده است.

جمهوری اسلامی بر مبنای مکتب پوسیده و عقب مانده اسلام است و در آن هیچ احترامی نه فقط به نوع بشر بلکه به محیط زیست هم وجود ندارد. نجس دانستن حیواناتی مثل سگ از این دست است. بر همین مبنا، استاد دانشگاهی که از حقوق حیوانات دفاع کند و مثلا سعی کند بگوید که سگ نجس نیست و همچنین مصاحبه با رسانه های داخلی و خارجی مغایر با احکام اسلامی و قوانین جمهوری اسلامی است داشته باشد، منجر به انفصال از عضویت در هیات علمی دانشگاه می شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر