۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۶, سه‌شنبه

جمیس اودا تولکی ترگو حمایت از شاهین نجفی Jemis Oudatoulaki Targavar

۲ نظر:

  1. زنده باد شاهین نجفی سرنگون باد جمهوری جنایتکار اسلامی

    پاسخحذف
  2. با سلام من جمیس اودا تولکی ترگور هستم.
    برای حمایت از شاهین نجفی هر کاری از دستم بیاد کوتاهی نمیکنم بعنوان یک جوان میخوام بگو از وقتی که چشم باز کردیم آخوند و اسلام تحمیلی رو بالای سرمون دیدیم.شاهین نجفی با شعرهایی که با موزیک می خونه بیشتر حرف های دل ما جوونهاست که می زنه موزیک نقی که واقعا گل کاشت می خواستم بگم که من هم مرتد هستم و افتخار میکنم درود بر شجاعت وشهامتت که اسلام سیاسی و رژیم اسلامی رو این چنین نقد می کنی و با زیر می کشی و فتواهای آیت ال سگهای مثل مکارم شیرازی و صافی گلپایگانی یا هر جانور اسلامی محکوم اند. زنده باد شاهین نجفی سرنگون باد رژیم جنایتکار اسلامی. من جمیس اودا تولکی ترگور با افتجار میگویم که یک مرتد هستم

    پاسخحذف