۱۳۹۱ بهمن ۱۱, چهارشنبه

FEMEN "Topless Warriors" documentary w/ English subtitles


FEMEN "Topless Warriors" documentary w/ English subtitles

تظاهرات گروه فمن در پاریس، بر علیه مقدس نما‌های کلیسا


آزادی یعنی‌ اینکه بتوانی‌ حرفت رو راحت بزنی‌ تا همه بشنوند، بدون اینکه برای از دست دادن جان و مال خود توسط زور گویان وحشتی داشته باشی‌.

دموکراسی یعنی‌ اینکه وقتی‌ همه حرفت رو بدون ترس و سانسور شنیدند، بتونند بدون ترس و زور و فشار یا پارتی بازی رای خود را در مورد آن اعلام کرده و نظر راستین مردم بنای تصمیم گیری باشد.
______________

تظاهرات گروه فمن در پاریس، بر علیه مقدس نما‌های کلیسا که غیر خود ( در این مورد هم جنس خواهان ) را قابل داشتن اختیاراتی که هر انسان آزاد دیگری دارد نمیدانند.

۱۳۹۱ بهمن ۷, شنبه

گزارشی تصویری ۲۶ ژانویه ۲۰۱۳ ـ گوتنبرگ سوئد





همصدا با تمام آزادی خواهان در سرتا سر جهان و برای دفاع از کارگران زندانی در ایران.کارگر زندانی و زندانی سیاسی آزاد باید گردد

۱۳۹۱ بهمن ۶, جمعه

صنعت سکس فاشیزم است...!



حضور اعتراضی و راهپیمائی روزِ 25 ژانویه گروه "فمن" در یکی از محله های معروف و مشهور بازار تن فروشی در شهر هامبورگ!
**********************************************
روی تابلوهایشان نوشته شده بود: زن کالا نیست...! صنعت سکس فاشیزم است...!
این گروه با مشعل های روشن بهمراه پلاکارهایی در اعتراض به بردگی زنان، شعارِ لغو بردگی جنسی می دادند.

۱۳۹۱ بهمن ۴, چهارشنبه

صدها نفر مردم سنندج مانع اجراي حکم اعدام يک جوان در زندان سنندج شدند.



سنندج قهرمان شب گذشته بيدار ماند و مانع جنايت حکومت اسلامي شد.
زنده باد مردم سنندج

ديگر نميگذاريم فرزندان ما را بکشيد. اين پيام اقدام جسورانه صدها نفر در مقابل زندان سنندج بود.

روز سه شنبه مقامات زندان مرکزي سنندج به خانواده عمر شهبازی خبر دادند که فرزندشان بامداد چهارشنبه اعدام ميشود. خبر اعدام فوري اين زنداني اسير جلادان اسلامي در زندان سنندج از طريق خانواده اش پخش شد. اوايل بامداد امروز يعني ۴ بهمن ماه ۱٣۹۱ تعدادی از اعضای خانواده و آشنایان فرد محکوم به اعدام و مردم کم کم در مقابل زندان مرکزی سنندج تجمع کردند.

عمر شهبازی اهل اطراف شهر دیواندره است و متهم است که يکسال پیش در یک نزاع فرد دیگری را به قتل رسانده است و از ان موقع در زندان است. حکومت اسلامي براي کشاندن موج اعدامها به شهرهاي کردستان با اعدام عمر شهبازي ميخواست دور جديد جناياتش را آغاز کند و تصور ميکرد چون عمر شهبازي متهم به قتل است٬ ميتواند راحت او را اعدام کند. 

قرار بر این بود امروز صبح ساعت 5 بامداد عمر شهبازي اعدام شود. اما خانواده او با دلهره و نگراني در مقابل زندان جمع شدند. کم کم مردم شهر با خبر شدند و به همدیگر خبر میدادند تا جلوی زندان مرکزی سنندج تجمع کرده و مانع اجراي اين حکم شوند. مردم با تجربه سنندج مردمي که بارها جان اعداميها را نجات داده اند٬ بسرعت در مقابل زندان تجمع کرده و در نهایت نزدیک ساعت 5 صبح جمعیتی حدود چهارصد نفر تجمع کردند. تیم اعدام و دادستان و قاضی و خانواده مقتول به همراه تعداد زیادی پلیس داخل زندان رفتند. همه چيز آماده بود که خون بريزند و دستهايشان را بشويند و مشغول صبحانه خوردن شوند. اين بار اما روياي جنايتشان در هم ريخت. اين بار صدها نفر باهم زمزمه اعتراض سر داده و ميگفتند ديگر دوران اعدامها را به پايان ميرسانيم. ديگر نميگذاريم بکشيد و جنايت کنيد. تجمع ادامه داشت و نیروهای پلیس زیادی که اکثرا گارد ویژه بودند دو طرف بلوار ارشاد را قرق کردند و مردم را به محاصره درآورده بودند. اعتراض مردم بالا ميگرفت و خبر میامد که هنوز بخاطر تجمع اعتراضي مردم جرات اعدام ندارند.

پلیس با تشبثات فراوان قصد مرعوب کردن مردم را داشت. ساعت هفت و نيم صبح به تجمع کنندگان دو بار وحشیانه هجوم آوردند و با باتوم و گاز اشک آور و اسپری مردم را مورد ضرب و شتم قرار دادند. اما مردم جسورانه مقابله ميکردند و عقب ننشستند. اين يک جنگ و نبرد مهم عليه اعدامها در ايران بود. چند نفر از جمله چند زن که جسورانه در صف اول بودند٬ مجروح شدند که تظاهر کنندگان آنها را از محل کمی دورتر بردند. اما تجمع ادامه داشت. در نهایت ساعت ۹ صبح مزدوران حکومت اسلامي به زور ميخواستند مردم را متفرق کنند که نتوانستند. بعد قول دادند که اگر معترضين فقط در داخل ماشینها بنشینند٬ محکوم را اعدام نمیکنند. تعدادی از مردم در داخل ماشینها نشستند. ولی همچنان در مقابل زندان ماندند و منتظر پاسخ بودند. در نهایت تیم اعدام و خانواده مقتول و دادستان و قاضی به همراه تعداد زیادی ماشین پلیس از زندان خارج شدند و گاردیها نیز ناچار شدند صحنه را ترک کنند. خبر دادند که دادستان اعلام کرده است یکماه اعدام را عقب میاندازند تا خانواده محکوم فرصت داشته باشند که از خانواده مقتول رضایت بگیرند. واقعیت اما بر کسی پوشیده نیست که آنها آماده اعدام بودند. ولي جرات اعدام کردن اين فرد را بدليل اعتراض صدها نفره و حضور مردمي خشمگين و جان به لب رسيده نداشتند.

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران ضمن حمایت از اقدام جسورانه خانواده عمر شهبازی و مردم مبارز سنندج به همه آنان درود می فرستد و حرکت اعتراضی و متحدانه شب گذشته آنها در مقابل زندان مرکزی سنندج را ارج می نهد و از مردم مبارز شهر سنندج، شهرهای کردستان و همه جا می خواهد که برای جلو گیری از اعدام محکومین به اعدام به اعتراض و مبارزه متحدانه خود تا لغو کامل این احکام ضد بشری ادامه دهند. حکومت جهل و جنایت اسلامی بار دیگر در مقابل اقدام بموقع و متحدانه مردم سنندج ناچار به عقب نشینی شد. جنبش علیه اعدام بار دیگر توانست مانع از خونخواری جلادان حکومت اسلامی شود.

مردم آزاديخواه و انساندوست سنندج، همچنانکه مردم مريوان با اعتصاب عمومي عليه حکم اعدام زانيار و لقمان مرادي به ميدان آمدند، شما نیز با اين عمل جسورانه اين بار با جنگيدن براي نجات جان عمر شهبازي نشان داديد که ديگر نميگذاريد جلادان بيش از اين فرزندان مان را بکشند. زنده باد مردم سنندج.

۱۳۹۱ بهمن ۱, یکشنبه

جنبش آزادی و برابری



چیزی که همیشه بوضوح دیده شده در موردِ مخالفین جنبش برهنگی این است که اکثرِ ایشان مرد هستند و هرچند تعدادِ کمی زن که تحتِ تأثیر مذهب و فرهنگِ کثافت مرد سالاری و اسیر آن اند!
نکته قابل توجه که من در آن خیلی دقت و تحقیق کردم اکثرِ مخالفین جنبشِ برهنگی که غالباً از جنسِ مرد هستند وارد صفحه های فیس بوکی شان که می شوید فقط دیده میشود به این نوع پیج ها لایک زده اند: پورن، تبلیغاتِ فیلمهای پورنو، پِلی بوی و ...
و بعد می آیند و ادعای آبرو و شخصیت و تابو بودنِ تن زن می کنند...!
ای ننگ بر ایشان....

امیر چمنی، فعال دانشجویی ساکن تبریز بازداشت شد



"امیر چمنی"، دانشجوی کارشناسی ارشد جامعه شناسی دانشگاه آزاد تبریز، دیروز توسط نیروهای اطلاعاتی بازداشت شده است. امیر چمنی، فعال دانشجویی، ساعت ۱۶ بعد از ظهر دیروز، یکشنبه ۲۴ دی ماه، در منزل شخصی خود در تبریز توسط نیروهای اطلاعاتی بازداشت شد. احتمال می‌رود که وی برای اجرای حکم زندان بازداشت و به زندان تبریز منتقل شده باشد، اما تاکنون خبری مبنی بر تماس وی با خانواده‌اش در دست نیست. جمهوری اسلامی تا چندی پیش با حذف برخی رشته های علوم انسانی مثل جامعه شناسی که با اسلام سیاسی مغایرت داشته است در حال سرکوب بوده ،حال می خواهد با حذف دانشجویان این رشته ها دانشگاه را به مکانی همانند مساجد،حو.

بیماری‌های ناشی از زندان در تبعید مجید دری، گریبان‌گیر او و خانواده‌اش شدند


مجید دری، دانشجوی محروم از تحصیل که در زندان بهبهان محبوس است به دلیل تغذیه نامناسب، دچار پوسیدگی شدید دندانی شده است. با این وجود و به رغم مشکلات و دردهای ناشی از پوسیدگی دندان‌ها، به دلیل نبودن دندانپزشکی در زندان بهبهان تقریبا نیمی از دندان‌های او در اثر پوسیدگی افتاده است. خانواده مجید دری بیش از دو سال است که برای ملاقات نیم ساعته با او مجبور هستند مسیر 20 ساعته تهران تا بهبهان را طی کنند که این موضوع با توجه به کهولت سن مادر و پدر مجید دری بسیار دشوار است. بنا بر این گزارش، مادر مجید در آخرین ملاقات هنگام بازگشت به تهران بیمار شده و خانواده مجبور می‌شوند در مسیر بهبهان تهران 3

تایید حکم اعدام و ارسال مجدد پرونده وحید اصغری دانشجوی زندانی به دیوان عالی



حکم اعدام وحید اصغری که در شعبه ۶ دیوان عالی کشور نقض شده بود، مجددا با تایید حکم اعدام توسط دادگاه انقلاب به دیوان عالی کشور ارجاع شد. حکم اعدام وحید اصغری وبلاگ نویس و دانشجوی انفورماتیک دانشگاه بنگلور هند دی ماه سال گذشته توسط قاضی صلواتی صادر واسفندماه سال گذشته توسط شعبه ۶ دیوان عالی کشور بدلیل ایرادات اساسی از قبیل عدم سنخیت اتهامات وارده و اعترافات متهم نقض گردیده بود. پرونده وحید اصغری مجددا برای رفع اشکالات به شعبه بدوی ارسال گردید که با تایید حکم اعدام توسط این قاضی دادگاه انقلاب، پرونده وی مجددا به دیوان عالی کشور ارجاع شد. تهیه و تنظیم:آزاده بادله

اخراج شکوفه درخشانیان از دانشگاه طبری شهر بابل



شکوفه درخشانیان، دانشجوی بهائی رشته ی کارشناسی معماری در دانشگاه طبری بابل به علت "اعتقاد به دیانت بهائی" از دانشگاه اخراج شد. قابل ذکر اینکه شکوفه درخشانیان با معدل ۱۸/۴۴ به عنوان شاگرد ممتاز و رتبه ی اول معدل کل این رشته در بین هم ورودی هایش در این دانشگاه مشغول به تحصیل بوده است. تهیه و تنظیم: آزاده بادله
ای خامنه ای جلاد ننگت باد

۱۳۹۱ دی ۲۹, جمعه

مراسم اعدام در استادیوم ورزشی


مراسم اعدام در استادیوم ورزشی!

صبح امروز دادستان عمومی و انقلاب مشهد از اجرای حکم اعدام دو متجاوز به عنف خبر داد.

به گزارش ایسنا، غلامعلی صادقی دادستان عمومی انقلاب مشهد اعلام کرد، با توجه به سیاست‌های دستگاه قضایی مبنی بر برخورد شدید با اشرار، پس از طی مراحل قانونی حکم اعدام دو تن از متجاوزان به عنف اجرا شد.

وی تصریح کرد: صبح روز چهارشنبه (امروز) قبل از طلوع آفتاب احکام دو تن از متجاوزین به عنف در شهرستان‌های مشهد و سبزوار اجرا شد. این احکام در راستای انجام وظایف قانونی و در پاسخ به مطالبات عمومی از مجموعه قضایی صورت گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب مشهد بیان کرد: یکی از این احکام در محوطه زندان مرکزی مشهد و دیگری در ملاء عام و در محل وقوع جرم در سبزوار اجرا شد.

درهمین حال عکس های باشگاه خبرنگاران از متجاوز اعدامی در سبزوار حاکی از آن است که اجرای این حکم در استادیوم ورزشی در این شهر انجام گرفته است و مردم برای مشاهده این اعدام بر روی سکوهای ورزشگاه مستقر شده اند.

۱۳۹۱ دی ۲۸, پنجشنبه

۱۳۹۱ دی ۲۳, شنبه

یوتوبوری در اعتراض به حکم اعدام زانیار و لقمان مرادی







n

یوتوبوری در اعتراض به حکم اعدام زانیار و لقمان مرادی

شنبه بیست و سوم دیماه 1391 (12/01.2013)

رزم نقی و عسگری


کنون رزم هادی و عسگر شنو...........سر تاج و تخت، جنگ دیگر شنو
به كشتی گرفتن بر آويختند.................عرق های خورده، فرو ريختند
نقی مست و پاتیل یک پیک ناب.........ولی عسگری چابک و پر شتاب
گرفت عسگری دست هادی مست.....بر آوردش از جای و بنهاد پست
بزد تندر و قفل قیصر نمود................سگک سرپی،اندر پی سالتو بود
يكی دشنه ی دسته زنجان كشيد....همی خواست حلق نقی را بريد
نقی، مکر حیدر به ذهنش فتاد.................بگفت: ای جوان یل پاکزاد
به سان دگر باشد آيين ما......................جز اين گفته پیغمبر دين ما
که دستور اسلام، شمشیر نیست.....سپوزیدن برده، رسم نبی ست
جوان عزب غرق اندیشه شد..........به رویای خود، شیر هر بیشه شد
کمربند دشداشه اش بر گشود.........به رسم عرب، شورت پایش نبود
بر او باز کرد و خم، کرد راست.........خروش از زن و مرد تازی بخاست
امام دهم، ذوالنقاری کشید.......................سر آلت عسگری را برید
بگفتا امامک به دیگر امام.........................که بابای من گیردت انتقام
تو که تن ندادی به رسم نبی....................جماعی بباید تو را با نقی
نقی، ناگهان یخ زد و شوکه شد..................بپرسید در مورد نام خود
بگفتاکه نامم حسن عسگریست..همین چشم شهلای من ازنقیست
نقی این چو بشنید،سرگشته شد............ژکید و بنالید از بخت خود
ولی معتصم، چهره خندان نمود............در کاخ خود بر نقی بر گشود
به جام نقی آنچنان زهر ریخت..............که زنجیر آل امامت گسیخت